Premi concurs Cristal.lització

L´alumnat de 4t d´ ESO A del nostre institut: Rocío Artal, César Cantero i Violeta Lozano, amb la col·laboració dels seus companys Ignasi Cuenca, Carmen Hellín, Lynn Khanafer, Claudia Ortíz, Julieta Vargas i la professora Charo Soriano, han guanyat el segon premi del concurs de “Cristal·lització a l’Escola”. Enllaç al vídeo

El concurs s’ha celebrat el 3 de maig en el Museu de les Ciències, s’han presentar 47 projectes i el lliurament de premis ha sigut molt emocionant. L’alumnat ha treballat per a aconseguir uns cristalls espectaculars, ha realitzat un pòster científic i un vídeo i ha explicat al jurat com ha aplicat el mètode científic per a assolir tan bons resultats.