Education-cuate (1)

Optatives

Organització d'optatives per curs:

3r d'ESO

musica

La creació musical situa l'alumnat com a protagonista de la producció de propostes artístiques, que van des de la composició de peces amb acompanyaments tonals senzills fins a l'experimentació i creació sonora o multidisciplinària amb un marcat caràcter conceptual i d'avantguarda.

programacio_ia_robotica

La matèria Intel·ligència Artificial, Programació i Robòtica utilitza els fonaments del pensament computacional per a aprofundir en el desenvolupament del programari, actuar sobre tècniques d'intel·ligència artificial, de la virtualització de la realitat i programar sistemes robòtics. Així mateix, les implicacions d'aquestes tecnologies per a la societat són fruit d'anàlisi i debat en aquesta matèria, que contribueix al desenvolupament científic, ètic i social de l'alumnat..

cultura

No podem comprendre i reflexionar sobre l'actualitat sense remuntar-nos al món grecoromà, base fonamental de nombrosos aspectes de la nostra civilització: la llengua, la vida quotidiana, la política, la ciència, el calendari i les festivitats, l'enginyeria, el dret, la filosofia, entre altres. La seua anàlisi i comprensió aporta a l'alumnat la capacitat per a valorar i respectar el patrimoni cultural i arqueològic des d'una posició sostenible i compromesa.

economia.png

L'economia proporciona els conceptes i instruments bàsics perquè l'alumnat comprenga millor el seu entorn social, amb el que es contribueix a millorar la transparència i la responsabilitat en l'exercici dels seus drets i deures. A partir de l'estudi d'aquests sabers, l'alumnat serà capaç de dissenyar, en la seua realitat més pròxima, propostes que servisquen per a elaborar un projecte de col·laboració amb un servei a la comunitat.

francés

Els nous alumnes comencen amb una nova llengua estrangera, però conèixer-la ofereix un altre camí de comunicació. La seua similitud amb la llengua valenciana ajuda, des del primer dia, a aprendre-la sense dificultat i gaudir-la. Com la lectura d'un bon llibre, la seva pronunciació enganxa.

ingles1

Rebràs repàs específic de la llengua estrangera en totes les habilitats: lectura, escriptura, escolta i parla. Repassarem la matèria pas a pas perquè pugues trobar més fàcil l’aprenentatge de l’anglés.

radio

A través de la lletra de cançons, millorarem les habilitats lingüístiques en anglés, explorant diversos gèneres musicals, identificant vocabulari i expressions i perfeccionant la comprensió auditiva. A més, es fomentarà l’anàlisi sobre la cultura, context històric i emocions transmeses en les cançons.

quimica

La matèria Laboratori de Física i Química pretén aportar una visió pràctica dels coneixements que s’imparteixen a l’assignatura Física i Química de l’ESO, de caràcter més teòric. Es proposen activitats d’indagació científica que reprodueixen experiències que ajuden a connectar els conceptes teòrics amb la vida real dels estudiants. Indirectament, els alumnes aprendran a treballar en equip, a utilitzar adequadament els estris necessaris per a dur a terme les pràctiques, a familiaritzar-se amb les mesures de seguretat pròpies d’un laboratori o com es fa una memòria acadèmica sobre un treball d’investigació científica.

badminton.png

El bàdminton és un esport d’adversari i pista dividida, enriquidor on se fomenten aspectes com: treball físic, aspectes cooperatius, domini i control motor del mòbil, atenció a la diversitat amb diferents nivells d’execució. Per altra part, és un esport molt atractiu i de gran acceptació per a l’alumnat. Aquest taller és un aprofundiment de la Unitat Didàctica impartida a 2n d’ESO.

comimc.png

Des del departament de dibuix explorarem les infinites possibilitats i els elements que intervenen en la creació d'un còmic, des dels diferents estils d'il·lustració, la composició de les pàgines, el color, l'elaboració d'un projecte personal i la possibilitat de presentar el teu treball a diferents concursos.

francés

Per a què serveix la llengua si no em comunique amb tu? Comprova que la llengua no té fronteres encara que els teus amics estiguen en qualsevol continent.

artsesceniques

El Taller de Teatre es planteja com una forma de donar-li continuïtat a tot allò treballat durant els dos cursos anteriors, a banda de com una oportunitat d’iniciar-se en el teatre per a l’alumnat nou. Al taller, l’alumnat treballarà l’expressió oral i corporal, així com l’artística i creativa. L’objectiu és descobrir noves formes d’expressió mitjançant el propi cos i la veu.

angles

Matèria de nova incorporació en el centre que pretén introduir l'estudi de l'italià. Destinada a alumnes que volen aprendre aquesta llengua sense tindre coneixements previs i amb la finalitat d’utilitzar la llengua en contextos comunicatius dins i fora de l’aula.