ÚS DE LES MASCARETES

INFORMACIÓ PER A LA COMUNITAT EDUCATIVA

Des de la Secretària Autonòmica d’Educació se’ns informa que a partir del dilluns 25 d’abril en l’àmbit educatiu s’aplicaran les mateixes mesures que en l’àmbit comunitari s’estableixen per a la població en general.

• Continua la higiene de mans, la neteja i la ventilació de les instal·lacions.
  • L’ús de les mascaretes deixa de ser obligatòria amb caràcter general en tots els espais del centre educatiu tant per a l’alumnat com per al professorat i personal no docent dels centres.

Caldrà usar la mascareta en els següents casos:

• En el transport escolar.
  • Persones positives per COVID-19 i contactes estrets, en els 10 dies següents a l’inici dels símptomes o al diagnòstic en els casos asimptomàtics.
  • Persones treballadores amb major vulnerabilitat quan hi haja situacions amb contacte prolongat amb persones a una distància menor de 1,5 m.

Es recomana l’ús de la mascareta, en espais que no es puga mantenir la distància de seguretat de 1,5 m. i la ventilació no es tinga garantida.

Es respectarà les persones que continuen amb l’ús de la mascareta en situacions de no obligatorietat.

Paiporta, 26 d’abril de 2022

La Direcció