🎬 Amb el vídeo «Receptes d’ahir, cuina sostenible», l’alumnat de 3r d’ESO A (PDC) ha guanyat un dels premis de 1.000 € en la 6a edició del Concurs de Vídeos Consum, entre més de 150 centres educatius de tot l’estat!
🌱 El lema d’enguany, «Pequeñas acciones por una alimentación sostenible», ha inspirat un projecte que uneix sostenibilitat, tradició i aprenentatge servei. Des de l’octubre, l’alumnat visita periòdicament la residència La Vila, on han pogut recuperar receptes tradicionals basades en productes de proximitat 🥕🍅🍞.
📅 Com a resultat final, han creat un calendari de cuina sostenible amb una recepta per a cada mes de l’any, que han compartit amb tot el centre a través de les pantalles digitals 📽️🗓️.
🎥 L’alumnat de 2n de batxillerat d’Imatge i So ha col·laborat en la producció tècnica del vídeo. A més, dos grups de 1r de batxillerat d’Economia han estat reconeguts com a finalistes en la categoria de batxillerat. 👏✨
🔗 Pots veure el vídeo premiat ací:
👉 Visualitza’l a Google Drive
