Web família

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, amb l’objectiu de facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies a través de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, està modernitzant la gestió acadèmica i administrativa dels centres docents mitjançant el projecte ITACA (Innovació Tecnològica Administrativa per a Centres i Alumnes).

Aquest servei ofereix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries a través d’Internet. També s’ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través del correu electrònic.

Per a tindre accés a aquesta informació és necessari ser alumnat major d’edat o en el cas de l’alumnat menor d’edat ser mare, pare, tutor/a legal de l’alumne/a i donar-se d’alta en aquest servei. Per a això, haurà de presentar la corresponent sol·licitud en el centre educatiu on es trobe formalitzada la matrícula de l’alumne/a. En el cas de l’alumnat menor d’edat, la sol·licitud pot realitzar-se per un o tots dos pares o tutors; en aqueix cas, cadascun d’ells haurà d’emplenar i entregar en el centre l’imprés de la sol·licitud.

GUIA WEB FAMÍLIA

Enllaç a la GUIA WEB FAMÍLIA

guia_web_families_ITACA_es

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies