DEPARTAMENT D’ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA

OFERTA FORMATIVA

CICLE FORMATIUNIVELLFAMILIA PROFESSIONAL
CFGM INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES I AUTOMÀTIQUESFP Grau MItjàElectricitat i electrònica
CFGS AUTOMATITZACIÓ I ROBÒTICA INDUSTRIALFP Grau SuperiorElectricitat i electrònica

PROFESSORAT DEL DEPARTAMENT

JUAN BADIA ULL
SILVIA DOLÓN SÁNCHEZ
FRANCISCO ESCOBAR FRANCO
PABLO ESPARZA PÉREZ
JOAN TOMÁS LINARES AROCAS
JOSÉ MIGUEL MAGRASÓ MORA
JUAN MIGUEL NÁCHER ALAPONT
JOSÉ JACINTO RUBIO CERVERÓN

Tots els alumnes de la primera promoció del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial estan actualment treballant en una empresa relacionada amb este sector (ocupabilitat del 100%).

Estes dades venen a confirmar l’alta demanda de professionals en el camp de la Robòtica i l’Automatització.

¿QUÈ FA EL DEPARTAMENT D’ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA?

Reorientació entre
trajectòries ROBOT
Estació taponadora
Concurs OMRON
magatzem intel·ligent
Estació processadora
amb braç robot

Instal·lacions elèctriques interiors

Automatismes industrials

Maqueta LEGO – Resolució Cub de Rubik

Funcionament de la maqueta LEGO programada per a resoldre el cub de Rubik, durant la VI Fira Universitats LDS que es va celebrar el 27 de febrer en La Devesa School Carlet, on el departament d’electricitat i electrònica de l’IES 9 d’OCTUBRE va presentar la seua oferta de Cicles Formatius.

Pràctica final Automatització i Robòtica Industrial

Pràctica final dels alumnes de 2n del Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial. Es tracta d’un projecte classificador de palets on els alumnes han demostrat els coneixements adquirits al llarg del curs en els camps de visió artificial, robòtica industrial, comunicacions industrials, pantalles HMI i programació d’autòmats.
CAMPIONAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL CVSKILLS 2023