Secretaria
Informació i Horari
Informació general
A la Secretaria de l'Institut d'educació de secundària Núm.1 -Llibertes li correspon la tasca de donar suport a l'organització del Centre, gestionar els processos acadèmics i administratius conduents a l'obtenció de títols acadèmics de caràcter oficial, així com d'atendre els estudiants en tot allò que els afecte o necessiten referent a l'orientació i informació acadèmica.
D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre de protecció de dades de caràcter personal, per a realitzar qualsevol consulta o tràmit administratiu, haurà d'acudir el/la interessat/a proveït del seu NIF/NIE en vigor o carnet escolar del centre o persona autoritzada per escrit per a realitzar la gestió.
Horari d'atenció al públic
De l'1 de setembre al 31 de juliol l'horari d'atenció al públic serà de 9.00 a 13.00 h.
En període de vacacions i durant el mes d'agost o el centre romandrà tancat.