Els dies 6 i 7 de maig els alumnes de 2 ESO tindran un horari especial dins de l’horari habitual del centre. Hauran de vindre preparats com qualsevol dia de classe, però tindran un horari especial dins del mateix per l’elaboració de l’avaluació de diagnòstic. Els tutors informaran la volta de vacacions sobre este horari, però recorden que continua sent de 8.00 a 13:*55h com tots els dies.
El vostre fill o filla realitzarà una sèrie de proves telemàtiques en el seu centre educatiu i en horari lectiu. Les proves estan dissenyades per avaluar:
✅ La competència en comunicació lingüística (castellà, valencià i llengua estrangera)
✅ La competència matemàtica
✅ Un qüestionari de context
Estes són les preguntes de l’avaluació de context per a quart de primària que serà similar a les de segon d’ESO. S’inclou ací perquè les famílies tinguen constància del que se’ls preguntarà i per si algun alumne vol tindre’l preparat des de casa:
https://ceice.gva.es/documents/162783115/391774436/Context_AvDi_2024_2025.pdf
