ESBORRANY AYUDES TRANSPORT ESCOLAR

Important! Els recordem que els pares/mares dels alumnes que ja van ser usuaris del transport escolar de Conselleria el curs 20-21 han d’haver rebut en l’aplicació ITACA Web família l’esborrany de sol·licitud d’ajuda de transport per al curs 21-22. AQUEIX ESBORRANY HAN DE PRESENTAR-LO EN EL CENTRE, una vegada imprés i signat, i sense necessitat de presentar una altra documentació.

Si amb algun de les dades de l’esborrany no estan conformes, han d’imprimir-lo, assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, i presentar-lo en el centre juntament amb la documentació justificativa.

En cas de no presentar-se l’esborrany no podran disposar de transport escolar de la Conselleria durant el curs 21-22.