GRÀCIES

GRÀCIES

Hui acabem el curs. Un curs atípic, diferent, especial,… únic en el que tot l’alumnat ens ha fet vore que són capaços de tot. Enhorabona per ser valentes i valents i per continuar somiant junts. GRÀCIES!!!!

GRADUACIONS 19/20 – 20/21

GRADUACIONS

19/20 - 20/21

Hola famílies!!! Entrem en la recta final. Ara sí, i com normalment sempre fem en estes dates hem celebrat moltes graduacions enguany. La setmana passada, les que no poguérem celebrar l’any passat i dijous i divendres d’esta setmana les d’enguany. Totes han sigut molt emotives i boniques. Dins de la senzillesa i les limitacions que teníem esperem que hagen sigut del vostre gust. A tot l’alumnat els donem l’ENHORABONA en majúscules, no sols pel canvi d’etapa sinó també per ser tan valentes i valents i haver-ho fet tan bé tot l’any. Ho haveu posat molt fàcil. GRÀCIES!!