Jornada de difusió, Erasmus+. Fi de projecte


Jornada final del nostre Projecte Erasmus + de difusió de les diferents mobilitats i activitats realitzades.
cliqueu a les imatges per veure les diferents presentacions
Graduació alumnat sisé 2022.




El passat 23 de juny celebràrem al claustre del Castell d’Alaquàs un dels actes més emotius i tradicionals dels que celebrem al tots els anys al Gonga, la graduació i acomiadament dels nostres alumnes de sisé, després de nou anys a l’escola. Amb un entorn decorat fantàsticament per a la ocasió, i acompanyats per les seues tutores Xelo, Mariló i Gema, l’equip directiu, la resta de mestres i totes les famílies, els nostres alumnes reberen els seus diplomes més algun regalet, i s’acomiadaren de l’escola en un acte preciós i ple d’emotivitat.
Des del Gonga us desitjem Moltísssima sort i que trobeu un bon camí!! Fins sempre!!










JORNADA DE TRANSICIÓ INFANTIL A PRIMÀRIA
Dins de les activitats de transició que se realitzen entre l'etapa d'Infantil i Primària, tenim la del concert que organitzen els cursos de 2n i 3r cicle de Primària a tot l'alumnat i professorat d'Infantil.
Durant aquest mini concert van interpretar algunes obres que han estat assajant al llarg d'aquest trimestre.
També al llarg dels propers dies, l'alumnat de 5 anys d'Infantil amb companyia de les seues mestres, coneixeran i vistaran de primera mà l'edifi i els cursos de Primària, del que formaran part el pròxim curs.!!! Vos esperem amb moltíssima il·lusió!!!!



Jornada d’Orientació 2022.

El divendres 29 d’Abril, tots els alumnes de cinqué i sisé hem estat al Parc de la Sequieta fent la tradicional jornada d’Orientació,que estava ajornat del passat 13 d’abril, ambientada enguany amb els jocs en Valencià, per commemorar la Trobada d’escoles en Valencià realitzada al poble els anys 2020 i 2021,i que no havíem pogut realitzar encara.
Així tots els alumnes han buscat per tot el parc les seues pistes, passant unes proves ben difícils i aconseguint finalment completar els seus recorreguts… Ben fet!!
En acabar el joc, ben cansats, gaudírem d’un fantàstic i tradicional esmorçar pasqüer tots junts , aprofitant el bon oratge.
Com sempre al Gonga a tope amb l’esport!!









Mobilitat dins del nostre Projecte Erasmus + per realitzar el curs exposat en Berlín del 22 al 25 de Març relatiu a l’us didàctic de diferents plataformes digitals i aplicacions pràctiques dins de l’ambit educatiu
El passat 8 d’abril l’alumnat de primer cicle ha realitzat una visita al Bioparc de València on han gaudit de diferents experiències, coneixent en primera persona els animals salvatges que van treballar mitjançant un projecte el curs anterior. Ha sigut la primera visita després de la pandèmia i estaven molt emocionats.






El dilluns 4 d’abril anarem a l’auditori a vore un teatre en valencià promogut per l’Ajuntament d’Alaquàs. L’obra tractava de dos personatges que volen muntar un circ ambulant.
Un muntatge teatral on es contemplaren diversos valors educatius adaptats a l’edat escolar. En aquesta obra l’alumnat va gaudir d’acrobàcies, malabars, equilibris i pallassos.





Apropem els productes de proximitat al Gonga, fomentant el seu consum i afavorint el sosteniment del nostre territori. A més, de les seues excel·lents propietats nutricionals, l’orxata forma part de la nostra cultura i els xiquets i xiquetes van gaudir d’aquest producte autòcton el passat dia 5 d’abril.










Pilota a l’escola 2022
El passat dimarts 29 de març vam rebre la visita de Víctor Serrano, pilotari professional retirat. Tinguérem el plaer de fer-li una entrevista i després jugàrem a raspall amb moltes ganes. Per últim, ens va fer una demostració increïble de com colpejar la pilota en la que ens quedarem bocabadats. Ha sigut una jornada espectacular!
Acollida alumnat d’Ucraïna
Al Gonga hem viscut una jornada molt especial. S'han matriculat 15 alumnes ucraïnesos i els hem donat la benvinguda amb una bonica acollida al saló d'actes. Després han visitat les classes i l'escola amb el professorat tutor q tindran. Ha vingut l'alcalde, els regidors i la directora general d'inclusió de la Conselleria. A petició de l'Ajuntament estat enregistrat per Tele5 a les notícies nivell nacional.

