50 aniversari Gonga i benvinguda Alabau

El passat 5 de Maig a l'escola vàrem celebrar l’acte “50 anys fent escola  a Alaquàs”. Una jornada molt especial que va servir per a celebrar el  50 aniversari del Gonga  i el canvi de nom de l'escola.  Centenars de persones es van donar cita en aquest acte en el qual van estar convidats tots els sectors vinculats al sistema educatiu: Ajuntament d’Alaquàs, inspecció educativa, equips directius, personal docent i no docent, famílies i alumnat.

La jornada va començar amb una xaranga pel pati del col·legi amb tots els alumnes. Després gaudírem de les intervencions de l'alcalde, inspecció, Pilar Vicente antiga directora i Xelo Garcia l'actual directora, Teresa Gallego com representat del professorat, els alumnes representats pel primer i últim premi extraordinari del centre, representatnts de l'Ampa i família d'Amparo Alabau.
Es va descobrir  l’obra commemorativa amb motiu del 50 aniversari que ha sigut realitzada per la ceramista Vicenta Julià. Es tracta d’un socarrat obsequi de la família Pallardò Julià.

Igualemt es va  descobrir el grafit amb el rostre d'Amparo Alabau. Una obra realitzada per Lara Gombau . Es tracta d’un mural realitzat a l’entrada del centre que lluirà junt al nou logo dissenyat per l’alumna Carla Hortelano.

La jornada va comptar amb diverses actuacions per part de l'alumnat de  4t, 5é i 6é de Primària . Les exalumnes Alba i Mar Real van oferir també una actuació molt especial i l’alumnat de 5é i 6é de primària va animar la jornada amb una coreografia preparada per al Dia de l’Esport.

Una gran jornada, plena d'emotivitat!!!