Gaudim en família

El divendres 14 de maig vam celebrar al centre el “Dia de la família”. La proposta va ser que després del temps de confinament, on l’alumnat va passar molts dies a casa amb la família, posarem en comú com s’havia sentit i com ho havia viscut i quines activitats havien fet conjuntament...
L’activitat consistia en una casa on l’alumnat va dibuixar els components de la seua família i va escriure els sentiments que els havia provocat la pandèmia i les tasques que havia aprés a fer (cuinar, ballar, ...).
Van sorgir tot tipus d’idees i pensaments i va ser una activitat molt enriquidora.
Us animem a que parleu sobre aquesta activitat amb els/les vostres fills/filles i compartiu l’experiència junts/es.