Transport

El transport escolar és una estratègia que permet contribuir a garantir l’accés i la permanència de la infantesa i la joventut al sistema educatiu.

Creiem que un autobús escolar és una extensió d’un saló de classe i és important que les autoritats escolars presten l’atenció adequada.

Posem la seguretat i la responsabilitat dels xiquets com la nostra màxima prioritat.

Valorem la confiança dels pares en el nostre servei i ens esforcem per brindar els més alts estàndards d’atenció.

RUTES I PARADES