La cuina

Empresa Jaluje

Fa 20 anys, coincidint amb la remodelació del Ceip Gabriel Miró, vam vore l’oportunitat de poder cuinar a l’escola dels nostres fills, així que ens vam ficar en marxa i elaborarem un projecte per a oferir el servei de mejador. El nostre somni es va fer possible gràcies a la confiança que l’equip directiu i les famílies van depositar en nosaltres, i en Setembre de 2001 estrenarem la cuina de l’escola, ja que anteriorment no hi havia.

Anteriorment ja haviem treballat 7 anys a la cuina d’un menjador escolar en Villajoyosa i alguns més en diverses cuines d’hotels i restaurantes, per tant, teniem prou experiència… El nostre objectiu va ser i continúa sent elaborar menjars casolans, rics i nutritius, amb productes de proximitat, fruites i hortalisses de temporada. En aquests 20 anys ens hem sentit molt recolzats per l’equip directiu del centre, ja que sempre han entés que el menjador escolar és molt important a l’escola i ens han facilitat els recursos necessaris per a tindre una cuïna i un menjador molt ben equipats. A més del sevei de menjador, també portem el servei de monitores, elles són les encarregades d’atendre als xiquets i xiquetes dins i fora del menjador.

Jaluje és una empresa familiar, propera, compromesa amb la salut i amb el medi ambiente. Per tal d’ayudar-nos amb el nostre objectiu d’oferir uns menús rics, equilibrats nutricionalment i saludables contem amb la col·laboració d’una nutricionista i el suport de l’equip directiu del centre.

Alguns dels nostres compromisos són:

• Reduir els fregits
  • Augmentar els elaborats al forn
  • Reduir els productes ultraprocessats
  • Incrementar el consum de llegums
  • Incloure diariamente fruites i verdures de temporada i de proximitat
  • Oferir menjars 100% casolans

A març del 2020, ens vam vore obligats a apagar els fogons pels motius que tots coneixem i al tornar al Setembre, després de 6 mesos, ens hem reafirmat en el nostre compromís d’alimentar i cuidar al nostres comensals, als que hem trobat a faltar en aquells mesos de parada forçosa.

La major recompensa al nostre treball és la satisfacció de cuidar als nostres comensals i comptar amb el suport i el reconeixement de les famílies any rere any.