Durant la celebració de la Setmana Cultural, l’alumnat de Primària ha gaudit d’una meravellosa cursa d’orientació en valencià al Parc Navarro Daràs de Carcaixent, un entorn ple de natura i racons especials que es va convertir en l’escenari perfecte per a aprendre, compartir i créixer junts.
Amb els mapes a les mans i els cors plens d’entusiasme, els xiquets i xiquetes van recórrer els diferents espais del parc resolent pistes, superant reptes i descobrint paraules i expressions en la nostra llengua. Però, sobretot, van descobrir la màgia de treballar en equip, d’ajudar-se mútuament i de celebrar cada xicoteta victòria amb un somriure.
La jornada va estar marcada per l’afecte, la convivència i les ganes d’aprendre d’una manera divertida i significativa. Entre arbres, camins i rialles, cada pas de la cursa va ser també un pas cap a una escola més unida, més viva i plena de valors.
Des del centre ens sentim molt orgullosos de veure com el nostre alumnat aprén amb curiositat, estima la seua llengua i comparteix moments tan especials amb els companys i companyes.
Perquè educar és també crear records bonics, sembrar emocions i omplir els dies d’experiències que deixen petjada al cor. 💚
