L’alumnat de 5é de Primària va viure una experiència molt especial amb la seua visita al Magatzem de Ribera per a gaudir de OBJETUARIUM – La vida secreta dels objectes, una proposta teatral plena de màgia, imaginació i emocions creada per Ana Ulloa.
Des del primer moment, els xiquets i xiquetes es van endinsar en un univers sorprenent on els objectes més quotidians cobraven vida i amagaven històries per descobrir. Un telèfon antic, una postal oblidada o una guardiola es convertiren en les peces d’un misteri que l’alumnat havia d’imaginar i reconstruir.
Primer van visitar el Gabinet d’Objetuarium, un espai ple de records i secrets, i després es transformaren en autèntics detectius de la imaginació, participant activament en una aventura compartida que va despertar la seua curiositat i creativitat.
Va ser una activitat molt enriquidora, on el teatre, el joc i la fantasia es van unir per a fer reflexionar l’alumnat sobre el valor de les coses senzilles i les històries que poden guardar els objectes que ens envolten. Sens dubte, una eixida diferent i molt especial que tots i totes recordaran amb un gran somriure.
