Centre Digital Col·laboratiu

Benvolgut alumnat d’FPA Historiador Viciana

Teniu al vostre abast, pel fet de ser alumnes de l’escola, una llicència de Microsoft 365 adjunta a un correu electrònic d’Outlook. Anomenarem aquest ecosistema “la identitat digital de l’alumne”.

Els principals avantatges de la “identitat digital” són:

• Podeu comunicar-vos amb el vostre professorat mitjançant aquest correu.
  • Podeu facilitar aquest correu a diverses plataformes durant els cursos que feu, sense haver d’exposar els vostres correus personals.
  • Disposeu d’1 Terabyte d’emmagatzemament en el núvol per a ús educatiu.
  • Disposeu d’un conjunt de programari en el núvol com ara: Word, Excel, PowerPoint, etc. En el núvol vol dir accessibles des de qualsevol dispositiu electrònic connectat a internet.

Veieu les possibilitats de treballar a qualsevol lloc i no haver de preocupar-se per on són els fitxers que creeu o si teniu cap aplicació instal·lada localment al vostre equip?

Introducció de la identitat digital
Introducció de contrasenya

La “identitat digital” vos la oferirà el vostre professorat al començament de curs, juntament amb la contrasenya inicial i el codi de recuperació.

Podeu accedir-ne a la “identitat digital” mitjançant un cercador web com ara Google Chrome o Mozilla Firefox i el portal d’autenticació d’Outlook. Sabreu que heu introduït bé el correu quan abans d’escriure la contrasenya aparega un fons groc i el logo de la Generalitat Valenciana.

Recordeu tancar les sessions de treball amb la identitat digital, sobretot, si en feu un ús a dispositius públics com els ordinadors de l’escola!

Vos recomanem que vos configureu l’app mòbil d’Outlook per tal de poder rebre els missatges relatius als cursos als quals assistiu !