La Bohème a “Les Arts”

Hem programat una visita a “Les Arts”, a València, per tal d’assistir a la representació de la famosíssima òpera de Giacomo Puccini .

Trobareu més informació sobre la versió que vorem al següent video:

Assistirem a la representació del dia 15 de desembre, dijous, a les 20 h. Eixirem des de l’Escola, en autobús i tornarem al mateix lloc en acabar l’òpera.
Només disposem de 40 localitats, ja que hem suscrit una entrada de grup que té una reducció del 20 %. El cost de l’autobús és assumit per l’Escola, de manera que el preu de l’activitat és de 65€.
Apunteu-vos a partir del 5 de setembre.

El dilluns d’eixa setmana, a l’Escola tindrà lloc una conferència de José Luís traver que girarà al voltant de la mateixa òpera.

Vos mantindrem informats!