El dia 4 de març es va celebrar en el nostre aulari del Carrer Albarrasí (Barri de Crist) una activitat amb motiu del Dia de la Dona. Durant la jornada es va projectar la pel·lícula Tomaques Verdes Fregides, a la qual va assistir alumnat del centre i altres persones externes a l’escola juntament amb la regidor de l’Àrea de Servicis Socials, Tècnic de l’Àrea i l’encarregada de xarxes socials de la Mancomunitat del Barri de Crist.
Amb la finalitat de crear un ambient distés i participatiu, es van oferir crispetes a tots els assistents durant la projecció. Una vegada finalitzada la la pel·lícula es va obrir un xicotet debat per a compartir experiències i reflexionar sobre el tema.
L’activitat va transcórrer en un ambient participatiu e enriquidor, fomentant l’intercanvi d’opinions i la reflexió col·lectiva entre els assistents.