El model que t’interesse pots descarregar-lo, emplenar-lo i presentar-lo en Secretaria:
Instància per a sol·licitar qualsevol tema general
Sol·licitud accés a Web família
Per a tindre accés a la informació de Notes i Faltes per Internet s’ha de sol·licitar emplenant l’imprés i presentant-lo en Secretària (no farà falta renovar-lo cada curs mentre estiga matriculat en el mateix centre).
Autorització per a realitzar Activitats extraescolars
Justificant de faltes d’assistència
Justificant d’assistència al Centre (per al treball)
Imprés per a justificar que has assistit al centre (per exemple per a realitzar un examen) i presentar-lo en el treball.
Autorització per a eixir del Centre (menors)
Els menors d’edat han de portar l’autorització signada pels pares per a poder eixir del Centre.
Sol·licitud Convocatòria de Gràcia
Si has esgotat les convocatòries d’un mòdul (quatre convocatòries) has de sol·licitar una convocatòria de gràcia per a poder realitzar aquest mòdul.
Sol·licitud d’anul·lació de matrícula
Anul·lació de matrícula per part de l’alumne
L’alumne pot matricular-se de cada mòdul un màxim de tres vegades. Això és independent del nombre de convocatòries que pot tindre per a cada mòdul, que seran un total de quatre.
L’alumne té dret a anul·lar la matrícula del curs, i perdrà els seus drets a l’ensenyament i avaluació de tots els mòduls en què s’haguera matriculat. Així, no computaria el nombre màxim de matrícules ni de convocatòries, però es perd el dret de reserva de plaça per al curs següent. En règim semipresencial sí que es pot sol·licitar l’anul·lació de matrícula només d’alguns mòduls.
Procediment i terminis
Es presenta en Secretaria la Sol·licitud d’anul·lació signada pels pares si l’alumne és menor d’edat, amb una antelació d’almenys dos mesos respecte a la finalització del període lectiu. Si la matrícula fora només del mòdul de FCT l’anul·lació se sol·licita amb antelació al seu inici. La direcció del centre resoldrà en el termini d’un mes, sent el silenci administratiu amb caràcter estimatori.
Anul·lació de matrícula per inassistència
Si des de l’inici del curs escolar i fins a finalitzar octubre l’alumne acumula un nombre de faltes d’assistència injustificades equivalent al 15 per cent de les hores, la direcció del centre, a proposta del tutor, pot anul·lar la matrícula
Sol·licitud anul·lació mòduls semipresencial
Sol·licitud d’anul·lació de mòduls per a alumnes matriculats en semipresencial. Es presentarà a la Secretaria del centre una instància general.
Sol·licitud Renúncia a convocatòria
Per què sol·licitar Renúncia a una Convocatòria?
Cada curs acadèmic disposen d’una convocatòria ordinària i una altra extraordinària per a cada mòdul professional, i en tota la formació durant el Cicle podràs ser avaluat fins a un màxim de 4 vegades entre convocatòries ordinàries i extraordinàries.
Encara que no et presentes a una convocatòria, si no has sol·licitat prèviament la renúncia, aquesta computarà com consumida. Per tant, si no et presentaràs a alguna convocatòria en algun o en tots els mòduls, t’interessa sol·licitar la renúncia als quals no et presentaràs perquè no et compute.
El mòdul de FCT disposa de dues convocatòries com a màxim, que podran realitzar-se en el mateix curs escolar o en el següent.
Independentment de les convocatòries, també tens una altra limitació quan la nombre de vegades que et podràs matricular d’un mateix mòdul, que serà de tres.
Terminis per a sol·licitar la renúncia
Per a sol·licitar la renúncia has de presentar l’imprés en Secretaria fins a un mes abans de la data de la convocatòria. Pots renunciar a una convocatòria (ordinària o extraordinària) d’un mòdul, o a les dues d’aqueix mòdul, o a varis, o a tots els mòduls.
Què passa si esgote les convocatòries?
Existeixen tres alternatives:
- Matricular-se en les proves lliures que regularment convoca la Conselleria.
- Matricular-se en ensenyament Semipresencial o a Distància.
- Sol·licitar una convocatòria extraordinària davant la Direcció Territorial d’Educació. Es concedirà, si escau, a títol personal i per una sola vegada per mòdul. Podràs sol·licitar-ho per escrit en la secretaria del centre, i esperar la resolució de la Direcció Territorial. Una vegada concedida hauràs de matricular-te en el centre corresponent.
Sol·licitud Convalidació
Per a sol·licitar la convalidació d’algun mòdul has de descarregar l’imprés corresponent, depenent si sol·licites la convalidació per haver cursat un cicle LOGSE, LOE, o per altres estudis que ha de resoldre el Ministeri d’Educació, i presentar-lo en Secretaria. Més informació en web de Conselleria
Termini de presentació de sol·licituds en Secretaria: preferentment del 15 de setembre al 15 d’octubre
Sol·licitud Exempció FCT
Per a sol·licitar l’exempció de la FCT has d’entregar en Secretaria, abans d’un mes de l’inici de la FCT, el model de Sol·licitud juntament amb un certificat de tindre almenys un any d’experiència laboral relacionada amb el cicle formatiu, i acreditant que s’han realitzat les competències professionals establides en el programa formatiu.
Sol·licitud de Reclamació de Qualificacions
Si vols reclamar alguna qualificació, emplena el següent formulari i entrega’l en Secretaria
Sol·licitud de Títol
Per a sol·licitar el títol d’un CICLE FORMATIU (o un duplicat del títol) presentar en Secretaria la següent documentació:
- Sol·licitud Títol
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia del Carnet de família nombrosa (només si es dona el cas)
- Imprés de pagament de Taxes (seleccionar Òrgan Gestor – Instituts de València; marcar Títol de tècnic -si és G Mitjà- o Títol de tècnic Superior -si és G.Superior-; generar el pdf i fer l’ingrés en el banc, encara que també pots realitzar el pagament en l’enllaç següent)
- Realitzar el pagament de Taxes (després d’haver generat l’Imprés 046, pots realitzar el pagament en aquest enllaç sense haver d’acudir al banc. Informació sobre el pagament telemàtic )
T’agrairíem que emplenares també el següent formulari sobre les oportunitats d’ocupabilitat que ofereixen els estudis realitzats en el nostre centre. D’aquesta manera ens permetrà millorar els serveis que oferim a l’alumnat.
Per a sol·licitar el títol d’FP I o FP II (o un duplicat) presentar en Secretaria:
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia del Carnet de família nombrosa (només si es dona el cas)
- Imprés model 790 corresponent a la taxa 059.
Sol·licitud Certificat Acadèmic
- Imprés de pagament de Taxes (seleccionar Òrgan Gestor – Instituts de València; marcar “Certificacions acadèmiques i certificats a efecte de trasllats”; generar el pdf i fer l’ingrés en el banc, encara que també pots realitzar el pagament en el següent enllaç)
- Realitzar el pagament de Taxes (després d’haver generat l’Imprés 046, pots realitzar el pagament en aquest enllaç sense haver d’acudir al banc. Informació sobre el pagament telemàtic )
Sol·licitud d’equivalència de títols o estudis realitzats amb els títols d’ESO o de Batxiller (LOE)
Les persones interessades a sol·licitar equivalència de títols obtinguts, o d’estudis o proves d’accés superades amb els títols d’Educació Secundària i de Batxiller (LOE) hauran de presentar la documentació acreditativa pertinent, degudament compulsada, en el Registre de la Conselleria d’Educació o per qualsevol dels altres mitjans previstos per la normativa vigent de procediment administratiu. És convenient que aquestes sol·licituds vagen acompanyades de fotocòpia del DNI.