‘Adeu, princesa!’

El pròxim dilluns, 22 d’abril, a les 18.30 hores, tindrà lloc a la Sala Xemeneia del Palau-Castell d’Alaquàs la presentació de la novel·la Adeu, princesa!, de l’escriptora i periodista Isabel Donet. A més de l’autora mateixa, intervindrà en l’acte el també periodista i escriptor Vicent Garcia Devís. La narració fa un recorregut per la memòria històrica valenciana i espanyola més recent a través de la relació que mantenen tres amigues íntimes al llarg dels anys, un vincle de sororitat que les farà sobreposar-se a tota classe de vicissituds. Us invitem a assistir a l’acte, que està obert no solament a l’alumnat de la nostra escola d’adults i de la Universitat Popular, sinó a tot el poble d’Alaquàs.