Visita a l’exposició fotogràfica organitzada per Photoalaquàs

Els passats 5 i 11 de març respectivament, els nostres alumnes de Ges 2 assistiren a una visita guiada per l’exposició fotogràfica organitzada per l’Associació Fotogràfica d’Alaquàs (AFA Alaquàs) dins del marc dels Jornades Photoalaquàs 2024. Els alumnes van descobrir l’obra de fotògrafs de renom com ara Emilio Morenatti, Jean Dieuzaide, Bego Amaré, Ginebra Siddal, Rocío Bueno i David Salcedo. L’activitat ha tingut una molt bona rebuda entre els alumnes, que en van gaudir molt. A més, van crear un text a partir de la seua fotografia preferida.