Un Castell per al poble

El Castell d’Alaquàs, casa també del Centre Públic de Formació de Persones Adultes Enric Valor, celebra que el 28 de febrer de fa vint anys es va obrir al públic com un espai al servei de la ciutadania.

Projectes formatius i educatius que promouen el desenvolupament integral i el benestar en la societat, com els que realitzen les escoles d’adults, necessiten suport, visibilitat i projecció per a poder ser accessibles i fomentar la participació. Necessiten espais mereixedors del treball que s’hi porta a cap i de les persones que hi participen.

Sens dubte, aquests 16 anys de projecte educatiu de la nostra escola al Castell d’Alaquàs ens han convertit en un referent per a moltes persones que han fet de la formació la seua forma de vida o han pogut dur a terme els seus projectes personals.