Palestina, en l’ull de l’huracà

El pròxim dilluns, 6 de maig, a les 18.30 hores, tindrà lloc a la Sala Xemeneia del Castell Palau d’Alaquàs una xarrada col·loqui sobre la situació al Pròxim Orient a càrrec de la periodista i professora universitària Lola Bañon, bona coneixedora del conflicte araboisraelià i autora del llibre Palestinos. En l’acte l’acompanyarà el també periodista i director d’Informatius No Diaris d’À Punt Mèdia, Ximo Ferrandis. En Palestina en el conflicte amb Israel. Dels inicis als nostres dies tindrem ocasió de conéixer la gestació i posterior desenvolupament d’un dels conflictes més dramàtics i indignants de l’actualitat internacional, que a ningú hauria de deixar indiferent, i quines podrien ser les vies pacífiques de resolució. Us invitem a assistir a l’acte, que està obert no solament a l’alumnat de la nostra escola d’adults i de la Universitat Popular, sinó a tot el poble d’Alaquàs i a qualsevol persona interessada en el tema.