Viatge de fi de curs

El dia 19 de maig, un grup d’alumnes, juntament amb una part del professorat de la nostra escola, ens n’anàrem de viatge de fi de curs. Organitzat per l’associació d’alumnes de l’escola, vam decidir passar un cap de setmana a Sòria. Ens allotjàrem a la ciutat de Burgo de Osma, vila d’interés turístic i conjunt historicoartístic, on destaquen la catedral de Santa Maria de l’Asumpció i la plaça Major.

Vam visitar la ciutat de Sòria i una part del seu llegat d’esglésies romàniques, com ara la de Sant Doménec. També vam fer una visita al parc natural de la gorja del riu Lobos, considerat un dels paisatges més bells d’Espanya.

Finalment, vam poder gaudir d’un esplèndid recorregut pels carrers de Catalañazor, una vila menuda que sembla detinguda en el temps, amb els seus carrers de traçat medieval i cases humils, construïdes amb un entramat de fusta de savina.