Eixida al Jardí Botànic de València

El dijous 9 de març, els nostres alumnes de GES 2 van fer una eixida didàctica al Jardí Botànic de la Universitat de València. Durant el matí van aprendre, gràcies a un taller de cosmètica natural, els múltiples beneficis que comporta, ja que redueix molt l’impacte ambiental causat per l’ús de productes químics en la indústria cosmètica convencional. A més, en cosmètica natural no es du a terme cap mena d’assaig amb animals. Durant aquest taller, a part d’aprendre sobre els avantatges d’aquesta mena de cosmètica, l’alumnat participant va fabricar una mostra de crema hidratant amb àloe vera com a ingredient principal i va aprendre com poder fer-la a casa pel seu compte.

Després del taller de cosmètica natural, van fer una visita guiada pel jardí i van ser coneixedors de múltiples curiositats sobre les plantes que ens envolten. Així mateix, van poder observar els diferents ecosistemes que estan representats al llarg de tot el jardí, com ara la selva o el desert.