Preparació Valencià

Cursos i classes dirigides a millorar el nivell de valencià i a superar les proves oficials de la JQCV, de les universitats (CIEACOVA) i de l’EOI.

Oferim els nivells A1/A2, B1, B2, C1 i C2 que marca el MECR (Marc Europeu Comú de Referència de les llengües). El títol A1, com que som un centre públic de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, el donarem als alumnes que seguiran el curs amb aprofitament. Pel que fa a la resta de nivells, tenim una llarga experiència en la formació de persones adultes i podem afirmar que l’alumnat que fa el seguiment adequat de les classes supera sense grans dificultats les proves oficials de certificació dels diversos nivells.

Treballem amb materials propis o externs, àmpliament contrastats, en grups poc nombrosos, la qual cosa permet una atenció individualitzada.