Visita al CEA «Doña Jimena»

El Centre d’Educació d’Adults «Doña Jimena» de San Esteban de Gormaz acull el nostre Centre en una visita de 2 dies

En resposta a la visita que «Doña Jimena» ens va fer al mes d’abril, els dies 13 i 14 de maig vam viatjar a San Esteban de Gormaz. Es tracta d’un intercanvi entre els dos centres que hem realitzat per a compartir l’experiència d’aprendre junts.

La visita es va realitzar en dos dies. El primer dia, després d’una recepció institucional, el nostre alumnat va participar en una activitat d’aprenentatge intergeneracional. Es van organitzar grups de persones majors i alumnat de 6é de primària en una gimcana matemàtica que van gaudir grans i menuts per la possibilitat d’aprendre junts i ajudar-se. També vam veure San Esteban i l’alumnat del taller de cuina del Centre ens va oferir una experiència gastronòmica.

El segon dia vam anar al Burgo de Osma. Ens va rebre l’alcalde a l’Ajuntament i ens van acompanyar en una visita guiada a la ciutat i a la catedral. L’experiència gastronòmica també va estar inclosa: gaudírem aprenent com preparar el famós “Torrezno de Soria”.

L’experiència ha resultat molt interessant per a totes les persones que hi hem participat, tant per la possibilitat d’aprendre junts com per haver pogut fer amics i amigues, que estem desitjant tornar a trobar-nos en altres activitats.