Protecció de dades

En compliment del que preveu el RGPD (Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades), i la LOPDiGDD (Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), els tractaments de dades personals que es duen a terme en aquest centre, es recullen en els següents registres d’activitat de tractament (RAT).

REGISTRE D’ACTIVITATS DE TRACTAMENT (RAT)

1. – Activitats i Jornades
  2. – Alumnat
  3. – Alumni (antics alumnes)
  4. – Arxiu fotogràfic i audiovisual
  5. – Autoritzacions
  6. – Comunicació institucional i Promoció del centre
  7. – Contractació
  8. – Escrits de sol·licitud, esmena i al·legacions, i Declaracions responsables
  9. – Expedients disciplinaris
  10. – Gestió de bretxes de seguretat
  11. – Gestió de cita prèvia
  12. – Gestió de drets de protecció de dades
  13. – Gestió econòmica i pressupostària y Pagaments a tercers
  14. – Pràctiques formatives universitàries
  15. – Prevenció de la violència i millora de la convivència
  16. – Professorat
  17. – Protocol Covid-19 per als Centres Educatius Públics GVA i Gestió de la vacunació del personal dels centres
  18. – Proves i acreditacions
  19. – Queixes, suggeriments i agraïments
  20. – Reclamacions
  21. – Trasllats d’expedients
  22. – Videovigilància

Si vol tindre informació pel que fa al tractament de dades d’alguna d’estes activitats por obtindre’n en este ENLLAÇ.

Pot obtindre més informació en matèria de protecció de dades accedint a la web www.ceice.gva.es, àrea Educació i Formació Professional, apartat «Protecció de dades en els centres educatius públics GVA, mitjançant el següent enllaç o URL http://www.ceice.gva.es/va/web/educacion/proteccio-de-dades-en-centres-educatius-publics-gva