Ens trobem al carrer Mestre Felip 5 de Castelló, a l’edifici URBAN del barri de La Salera i al carrer Primera Serrada 23-25 de Borriol.

Nom del centre: CENTRE PÚBLIC FPA GERMÀ COLON
Codi del centre: 12004451
Imatge del centre 12004451Adreça Obri la ubicació en Google Maps
Adreça: Carrer Mestre Felip, 5
Localitat: CASTELLÓ DE LA PLANA
Codi postal: 12005
Telèfon: 964738895
Fax:
Correu electrònic: 12004451@edu.gva.es
URL del centre:
Més informació en: Guía de Centres Docents

Missió

Oferim oportunitats enfront d’un món que canvia de pressa

Oferim una educació inclusiva, on tothom té les mateixes oportunitats, i creem les condicions que facen efectiva la igualtat d’oportunitats. Oferim educació global, interdisciplinària i integral que forma persones competents en un món canviant dotant-los d’eines i estratègies que permeten continuar aprenent al llarg de tota la vida. Promovem l’ús habitual, racional i amb actitud positiva de les noves tecnologies, la presència de les quals constitueix un tret definitori en la trajectòria de l’escola, per millorar els coneixements i destreses de l’alumnat per a la vida social, laboral i educativa. Som socialment útils a la ciutat de Castelló i un punt de referència en la vida educativa i cultural del nostre entorn. Afavorim la socialització de l’alumnat, atenent les característiques socioculturals, econòmiques i lingüístiques del seu context vital.

Visió

Integrem, socialitzem, alfabetitzem i dignifiquem vides mitjançant l’ús de les TIC.

El nostre centre pretén convertir-se en un centre de referència en la integració de les persones adultes. Volem:

• Proporcionar l’oportunitat de reintegrar-se a persones que havien deixat els estudis per a treballar al sector secundari.

• Actuar com a nucli per a la socialització de persones majors, especialment dones de diversos orígens, i proporcionar accés a l’alfabetització digital com a forma de socialització.

• Dignificar la vida de totes les persones que acudeixen al nostre centre.

Valors

PRIMER VALOR: RESPONSABILITAT AMB LA COMUNITAT EDUCATIVA. Qualsevol centre de formació de persones adultes requereix que s’adquirisca un compromís amb el context social que l’envolta per tal de donar una resposta i oferta educativa coherent amb les necessitats de formació de la societat real de l’entorn.

SEGON VALOR. INCREMENTACIÓ DE L’ÚS DE LES NOVES TECNOLOGIES. Seguint amb la línia del primer valor, presentem el segon. Volem implementar, en la mesura del que siga possible, la utilització de les TIC. Hui en dia, tots els sectors s’han d’adaptar al creixement precipitat de la tecnologia. Hem de preparar-nos cada vegada més per donar una forta presència a les noves tecnologies, utilitzant ferramentes actuals per portar a terme els objectius proposats.

TERCER VALOR: ENFORTIR CAPACITATS. Per fer un ús adequat i correcte de les noves tecnologies, necessitem tindre una formació continuada i, a més a més, incrementar l’oferta educativa especialitzada a l’alumnat.

QUART VALOR: OFERIR UNA FORMACIÓ CONFORME A LES NECESSITATS SOCIALS DEL NOSTRE CONTEXT. Es tracta de tindre una àmplia proposta didàctica.

CINQUÉ VALOR: IMPLEMENTAR LES MESURES D’INNOVACIÓ RESPECTE A L’APLICACIÓ DE LES TIC. Mitjançant aquest valor, i seguint amb la línia correlativa dels altres valors, volem anar acollint mesures d’innovació amb la finalitat d’adaptar-nos al ritme de desenvolupament tecnològic que està travessant aquesta societat actual.