Anglés

Per què estudiar anglés?

Les raons per a estudiar anglés són moltes i variades:

• És l’idioma de la comunicació internacional, del comerç i de les finances.
  • És una llengua que es parla en moltes parts del planeta i en la majoria d’institucions internacionals.
  • Estudiar anglés també és important perquè et mostrarà altres cultures, estils de vida i diferents maneres de pensar.
  • Amb l’anglés es pot viatjar al voltant del món i donar-te a entendre superant les barreres de l’idioma.
  • Però sobretot, l’anglés millorarà el nostre nivell formatiu i ens donarà més oportunitats per a trobar treball.
La niña está estudiando inglés en cursos en línea. escuela de idiomas de  lenguas extranjeras. | Vector Premium
A qui va dirigit?

Oferim un curs d’iniciació dirigit a persones que no tenen coneixements d’anglés i volen iniciar-se en l’estudi de l’idioma i un curs de nivell bàsic per a alumnes que vulguen millorar el seu nivell inicial.

Es tracta cursos per a  començar a estudiar l’anglés com a llengua estrangera i adquirir coneixements rellevants en àrees com a expressions bàsiques, llenguatge col·loquial, números, converses senzilles, etc.

Organització i nivells:

Actualment oferim un curs d’Iniciació a l’Anglés (A1), un cursode nivell bàsic (A2) i un curs de nivell preintermedi (B1)

España, estancada en un nivel de inglés escolar - Magisnet
Torns i horaris:

Durant el present curs acadèmic, el curs d’Iniciació a l’Anglés s’ofereix dins del següent horari:

Anglés Nivell A1: Dimarts i Dijous de 18 a 19h

Anglés Nivell A2: Dimarts de 17 a 19h