No tinc els 18 anys, puc matricular-me en el centre?
L’escola d’adults d’Aldaia és un centre per a adults majors de 18 anys, es poden matricular als menors de 18 anys sempre que complisquen els 18 anys l’any natural de començament del curs. És a dir si el curs comença al setembre, sempre que complisquen els 18 abans de 31 de desembre.

Quina és l’edat màxima per a matricular-se?
No hi ha edat màxima, només has de tindre ganes de vindre i aprendre.

Quina documentació és necessària per a matricular-se?

Els documents necessaris per a formalitzar la matrícula són:

• Instància emplenada. Per a descarregar-la clica ací.
  • Fotocòpia del DNI, NIE o PASSAPORT.

No visc a Aldaia, puc matricular-me?
Sí que pots, sense cap problema. Aquest és un centre públic i no es demana que estigues empadronat en la localitat per a poder ser alumne.

Hi ha horari de matins?
L’horari és de vesprada de dilluns a dijous. Els únics estudis que es poden realitzar de matí són els divendres: Valencià C1, Anglés A1 i ELE A1.

Quina és la meua aula?
En la confirmació de matrícula que s’entrega el dia que formalitzes la matrícula s’indica en quina aula s’imparteix cadascuna de les classes.