Consell Escolar

El Consell Escolar està format per tots els estaments de la comunitat educativa que ens envolta: l’equip directiu, professors, alumnes, l’associació d’alumnes, personal no docent i un representant de l’ajuntament.

Les seues competències són essencials per al bon funcionament i millorar la qualitat del centre educatiu, perquè s’encarreguen de formular propostes, participar en les decisions relatives a la seua educació, així com, de promoure i aprovar tots els projectes que es duguen a terme en el centre.

A través d’aquest organisme tots els membres de la comunitat educativa participen en el govern dels centres escolars, posseeixen veu i vot en la gestió del centre. Per consegüent, la la labor del Consell Escolar permet que l’acció educativa de tots els sectors s’encamine en una mateixa direcció i afavoreix l’èxit educatiu.

El consell escolar del nostre centre està compost per:

• Ana Bernat, directora i presidenta.
  • Jorge Llinares, cap d’estudis.
  • Irene Nàjar, secretària.
  • Fernando Martínez, representant del professorat.
  • Francisca Sanchis, representant de l’associació d’alumnes.
  • Catalina Diaz, representant de l’alumnat.
  • Aurora Ruiz, representant de l’alumnat.
  • Sandra Aragonés, representant de l’ajuntament.

El 18 de novembre de 2021 es van celebrar les eleccions per a la renovació del Consell Escolar, es van renovar dos terços dels representants del Consell Escolar.