Associació d’alumnes

L’Associació d’Alumnes del Centre de Formació per a Adults Clara Campoamor d’Aldaia és una associació sense ànim de lucre formada per l’alumnat del centre, que vetlen per contribuir a la millora de la qualitat de l’educació en el centre, la convivència i l’enfortiment de les instal·lacions.

Aquesta associació és de vital importància perquè permet als alumnes ser responsables de la seua pròpia educació i crear un espai col·lectiu per a aportar iniciatives i treballar amb la direcció del Centre, sense dependre d’aquesta.

Participar en l’Associació és molt fàcil i cadascú decideix el nivell d’implicació. D’una banda, mitjançant l’aportació de la quota anual per cada alumne/a de 25 euros i, d’altra banda, incorporant-se a la junta directiva de l’associació o assitint a les reunions obertes que es convoquen.

L’Associació, ateses les demandes dels estudiants, promou i finança dos dels ensenyaments del centre:

• El Taller de Dibuix i Pintura.
  • Els cursos de Competències Digitals de Nivell 2 i Nivell 3.

Si vols contactar amb l’associació, aportar iniciatives, plantejar activitats o formar part de la junta directiva, pots escriure’ls a: asoc.alum.claracampoamoraldaia@gmail.com.