TALLER DE DIBUIX I PINTURA

“El dibuix continua sent bàsicament el mateix que ha sigut des de temps prehistòrics. Inspira a la persona i al món. Viu a través de la màgia.”

Keith Haring

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

Algunes de les activitats més belles de la humanitat són el dibuix, la pintura i tot el relacionat amb aquesta mena d’art que embelleix la nostra vida o qualsevol ambient en el qual s’hi troben aquestes obres d’art. Per a realitzar aquest tipus d’art cal sentir una immensa passió per aquestes activitats. Hi ha persones que naixen amb el do natural per a això, i hi ha d’altres a qui sempre els ha agradat, però necessiten aprendre sobre aquest tema per a aconseguir així el millor de si mateixos. Amb aquest curs, aprendràs múltiples tècniques, coneixements i tendències del món de l’art; descobriràs una nova forma d’expressió, el teu propi llenguatge.

A QUI VA DIRIGIT?

El taller està dirigit a qualsevol persona, major de 18 anys, que tinga interés personal pel dibuix i la pintura. Van dirigides tant a principiants com a persones que ja compten amb experiència prèvia.

HORARI PER AL CURS 2022-2023

DIBUIX I PINTURADIJOUSDIVENDRES
10 a 12:30Grup Matí
15:45 a 18:15Grup Vesprada

COM PUC MATRICULAR-ME?

Per a matricular-te mira en la pestanya de SECRETARIA l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula. El Taller de Dibuix i Pintura està finançat per l’Associació d’Alumnes de l’escola, i, per tant, té una quota anual de 70 euros.