ANGLÉS

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

Sens dubte, aprendre l’anglés s’ha tornat essencial en la nostra societat globalitzada actual. Ens ofereix més possibilitats a l’hora de trobar una bona faena, ens permet poder comunicar-nos en més llocs quan viatgem, conéixer una nova cultura i millorar les nostres competències comunicatives i, amb això, la nostra educació. Per això, des del CFPA Clara Campoamor oferim l’aprenentatge de tres nivells d’anglés A1, A2 i B1.

La enseñanza inglesa está basada en contenidos formales y gramaticales que desarrollen las cuatro habilidades básicas de la lengua (hablar, escribir, leer y escuchar) para que el alumnado aprenda lo máximo posible, unidas a un aprendizaje lúdico e interactivo de manera que las sesiones sean amenas y motivantes.

A QUI VA DIRIGIT?

A persones majors de 18 anys (o que els complisquen el mateix any natural de matricular-se) que desitgen aprendre anglés i/o preparar-se per a l’obtenció dels títols de la EOI, Cambridge, IELTS, Trinity…

• A1: primer contacte amb la llengua anglesa, dirigit a persones que no tinguen coneixements previs en aquest idioma.
  • A2.1: dirigit a persones amb coneixement previ de la llengua.
  • A2.2: pensat per als alumnes que ja dominen continguts gramaticals bàsics d’aquesta llengua i vulguen seguir amb el seu aprenentatge.
  • B1: adreçat a persones amb un nivell equivalent a la titulació del nivell A2, o aquelles persones que hagen realitzat les seues fins a batxillerat amb l’assignatura d’anglés superada.

HORARI VESPRADA PER Al CURS 2022 – 2023

ANGLÉS VESPRADADILLUNSDIMARTSDIMECRESDIJOUS
18 a 19ANGLÉS A1ANGLÉS A1
17:30 a 19ANGLÉS A2.2 ANGLÉS A2.2
19 a 20:30ANGLÉS A2.1ANGLÉS A2.1
19:30 a 21ANGLÉS B1ANGLÉS B1

HORARI MATÍ PER Al CURS 2022 – 2023

ANGLÉS MATÍDIVENDRES
9:30 a 11:30ANGLÉS A1

COM PUC MATRICULAR-ME?

Per a matricular-te mira en la pestanya de SECRETARIA l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula.