TALLER DONES EMPODERADES: AUTOESTIMA I AUTOCONEIXEMENT

“L’acte més valent és pensar per una mateixa. En veu alta”

Coco Chanel

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

El paper de la dona en la societat actual ha canviat i evolucionat en els últims anys; conquistant a poc a poc els espais públics i també la nostra escola. Per a poder gaudir d’una societat més igualitària és important que les dones siguen autònomes i tinguen les mateixes possibilitats de desenvolupament personal, la qual els facilitarà l’accés a majors espais de participació.

En aquest sentit, és fonamental l’“empoderament femení”, procés mitjançant el qual les dones assumeixen el control de les seues vides adquirint habilitats i coneixements, gaudint d’una autoestima equilibrada, sent autònomes i gestionant la seua pròpia vida diària.

A QUI VA DIRIGIT?

El taller està dirigit a qualsevol dona, major de 18 anys, que tinga interés o necessitat personal per l’exploració i l’autoreflexió sobre la importància de l’autocura i el benestar personal per al desenvolupament i creixement individuals.

• GRUP 1: adreçat a alumnes noves.
  • GRUP 2: dirigit a les persones que realitzaren el curs en l’any passat i enguany continuen el camí de l’autoconeixement i creixement personal.

HORARI PER AL CURS 2022-2023

DIMARTSDIMECRES
18 a 20Grup 1Grup 2

COM PUC MATRICULAR-ME?

Per a matricular-te mira en la pestanya de SECRETARIA l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula.