CASTELLÀ COM A LLENGUA ESTRANGERA

DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

Español com a llengua estrangera (ELE) és un curs, de nivell inicial (A1 i A2), orientat a l’aprenentatge i domini de les quatre habilitats bàsiques de la llengua castellana: parlar, escoltar, llegir i escriure.

A QUI VA DIRIGIT?

Les classes d’ELE són classes de castellà dirigides a alumnes estrangers no hispanoparlants majors de 18 anys que desitgen aprendre aquest idioma per diversos motius: perquè han vingut a viure a Espanya, volen trobar treball o volen fer-ho simplement amb un fi cultural o turística.

• ELE A1: L’alumne/a no coneix les habilitats bàsiques o inicials de l’espanyol, ni té vocabulari per a mantindre una conversa.
  • ELE A2: L’alumne/a està iniciat en les habilitats bàsiques i pot interactuar de manera senzilla en una conversa.

HORARI VESPRADA PER AL CURS 2022 – 2023

ELE VESPRADADILLUNSDIMARTSDIMECRESDIJOUS
18 a 19Alfabetització
19 a 21ELE A2ELE A1ELE A2ELE A1

HORARI MATÍ PER AL CURS 2022 – 2023

ELE MATÍDIVENDRES
9:30 a 11:30ELE A1

COM PUC MATRICULAR-ME?

Per a matricular-te mira en la pestanya de SECRETARIA l’horari de noves matrícules i la documentació necessària per a formalitzar la matrícula.