Equivalències

Equivalències entre el sistema de la formació bàsica de les persones adultes (FPA bàsica), i els sistemes LGE i LOGSE/LOE.

Són equivalents els següents nivells:

• LGE: 8é d’EGB i títol de Graduat Escolar o certificat d’escolaritat.
  • LOGSE/LOE: 2n ESO.
  • FPA bàsica: Cicle I.

Són equivalents els següents nivells:

• LGE: 1r BUP o 1r FP de primer grau.
  • LOGSE/LOE: 3r ESO.
  • FPA bàsica: Cicle II primer nivell (GES1).

Són equivalents els següents nivells:

• LGE: 2n BUP o 2n FP de primer grau o títol de Tècnic Auxiliar.
  • LOGSE/LOE: 4t ESO.
  • FPA bàsica: Cicle II segon nivell (GES2).

Casos específics per a accés a GES2:

• Les persones que acrediten estudis realitzats en els sistemes d’estudis següents podran accedir a la FPA bàsica Cicle II, segon nivell (GES2), si tenen fins a un màxim de 2 suspensos:
    • LGE: 1r BUP o 1r FP de primer grau.
    • LOGSE/LOE: 3r ESO.
  • Les persones que acrediten haver superat almenys 3 mòduls (sense comptar el Valencià si està exempt) en la prova per a majors de 18 anys per a obtindre el títol de Graduat en Educació Secundària, podran ser adscrites directament  a la FPA bàsica Cicle II, segon nivell (GES2).

Advertiment: Aquesta pàgina té propòsits merament orientatius i pot no estar actualitzada, per la qual cosa NO té validesa legal. Preval el que establisca la normativa vigent. Consulte en el centre docent o en la normativa vigent.