Dia del llibre

BASES DEL CONCURS DEL DIA DEL LLIBRE

1.OBJECTE

L’objecte d’estes bases és establir les condicions de participació i de concessió dels premis del CONCURS DEL DIA DEL LLIBRE en les modalitats que s’estableixen a continuació:

a) Concurs àmbit científic – tecnològic.

b) Concurs àmbit de comunicació.

c) Concurs àmbit social.

2. REQUISITS DELS PARTICIPANTS

Pot participar tot l’alumnat matriculat en el centre públic FPA Benidorm durant el curs present amb treballs que han de ser propis i originals. La participació en el concurs és absolutament voluntària i suposa l’acceptació de les presents bases.

3. CARACTERÍSTIQUES DE LES OBRES

a) Concurs àmbit cientítico-tecnològic:

Treball, article o escrit sobre qualsevol desenvolupament científic i/o tecnològic al llarg de la història.

b) Concurs àmbit de comunicació:

Valencià: Creació literària que podrà anar acompanyada d’una il·lustració.

Castellà: Composició literària.

Anglés: Tongue twisters.

c) Concurs àmbit social:

Treball amb propostes socials i/o polítiques per a millorar el món o bé d’anàlisi de fets històrics. Pot ser per escrit o amb un vídeo.

4. LLIURAMENT DE LES OBRES

L’alumnat entregarà les obres al professorat del seu mòdul concret abans del 15 de febrer del curs present.

5. COMPOSICIÓ DEL JURAT

El jurat estarà integrat pel professorat de l’els àmbits abans esmentats.

6. CRITERIS DE VALORACIÓ

Els treballs es valoraran sobre la base dels següents criteris:

a) Llenguatge artístic.

b) Originalitat i creativitat.

c) Tècnica i estructura.

d) Gramàtica i ortografia.

7. EL VEREDICTE

El veredicte del jurat es farà públic en l’acte de lliurament dels premis.

El jurat està facultat per a resoldre qualsevol qüestió que no haja quedat establida de manera explícita en les presents bases.

El veredicte del jurat serà inapel·lable.

8. PREMIS

Totes les persones premiades obtindran del centre docent FPA Benidorm un diploma de reconeixement en el moment del lliurament de premis.

Els treballs premiats podran ser publicat en la Revista del centre amb exemplars físics i en internet, esmentant la identitat de les persones autores.