Beques

• Persones interessades:
    • Les persones interessades a sol·licitar beques o ajudes per a l’estudi han de tindre en compte que cada persona és la responsable d’iniciar el procediment de sol·licitud de les mateixes en termini i forma davant les instàncies convocants que corresponga.
  • Terminis:
    • Tinga en compte que habitualment pot ocórrer que les beques i ajudes per a un curs determinat hagen de sol·licitar-se durant el curs anterior al de la realització dels estudis per als quals se sol·licita la beca o ajuda a l’estudi.
  • Alguns organismes que convoquen beques o ajudes a l’estudi:
    • Existeixen diversos organismes en els quals es pot sol·licitar beques o ajudes a l’estudi. Entre ells, es compten els següents:
      • Generalitat Valenciana. Pot consultar a través del telèfon 012 o en la seua pàgina web (escriga en un cercador d’internet el text “Generalitat Valenciana”).
      • Ministeri d’Educació del Govern d’Espanya. Pot consultar a través de la seua seu electrònica o la seua pàgina web (escriga en un cercador d’internet el text “Ministeri d’Educació Govern d’Espanya”):
  • Ensenyaments de FPA Benidorm susceptibles de beques:
    • Els ensenyaments de FPA Benidorm susceptibles de beques o ajudes depenen del que s’estableix per l’organisme convocant d’aquestes beques o ajudes. Així doncs, NO correspon a FPA Benidorm, sinó a l’organisme convocant la decisió sobre aquella formació que pot rebre una beca o ajuda.
    • FPA Benidorm suggereix al seu alumnat que considere els estudis que desitja realitzar, amb una antelació mínima d’un curs escolar, i a continuació que consulte en els organismes convocants si existeix o existirà alguna convocatòria de beques o ajudes per a aquests.
  • NOTA: El Centre públic FPA Benidorm no gestiona cap mena de beca, ni el seu tràmit, ni té més informació que la indicada en els enllaços anteriors. Pot ser que existisquen altres beques i ajudes, per la qual cosa, en el seu cas, ha de consultar als organismes corresponents. Gràcies per la comprensió.