AsoAlumnado

ENLLAÇ WEB ASSOCIACIÓ D’ALUMNAT CP FPA BENIDORM

L'”Associació d’alumnes/as del centre de formació de persones adultes (CFPA)” de Benidorm, d’ara en avant “Associació d’alumnat”, dona suport a moltes activitats en relació amb el Centre públic FPA Benidorm; per exemple les següents activitats que fins ara s’han realitzat cada curs escolar en col·laboració amb el centre:
– Sopar de Nadal
– Activitats de la setmana cultural.
– Actes de graduació amb lliurament i publicació d’orles de final de curs.
– Revista del centre.
– Suport a les activitats internacionals del centre.
– Excursions.

Al mateix temps, l’Associació d’alumnat col·labora en molts altres aspectes del centre en els que pot ajudar a la consecució dels fins del centre.

L’Associació d’alumnat és una entitat que funciona independentment del Centre públic FPA Benidorm, disposant de la seua pròpia junta directiva i la seua pròpia gestió autònoma, tant econòmica com organitzativament, i està formada exclusivament per alumnat del centre FPA Benidorm que voluntàriament decideix formar part d’ella. Les quotes de les persones associades són gestionades íntegrament per l’Associació d’alumnat i no constitueixen cap pagament per a la matrícula en el centre. El Centre públic FPA Benidorm no es fa responsable de les activitats de l’Associació d’alumnat del centre.

La finalitat de l’Associació d’alumnat és col·laborar amb el Centre públic FPA Benidorm en un clima d’harmonia i compartint els objectius formatius del centre docent.

És molt important per a tota la comunitat educativa que l’alumnat forme part de l’Associació d’alumnat del centre públic FPA Benidorm, per la qual cosa el Centre públic FPA Benidorm col·labora amb l’Associació d’alumnat per a fomentar la participació de les persones adultes en l’Associació d’alumnat.

Per a formar part de l’Associació d’alumnat i gaudir de tots els avantatges de treballar colaborativamente en la mateixa cal emplenar el formulari de sol·licitud d’ingrés i pagar la quota de soci previstes per l’Associació d’alumnat; quedant clar que l’esmentada quotano és un pagament de matrícula en el Centre públic FPA Benidorm.

La seu i l’adreça postal de l’Associació d’alumnat són les instal·lacions del centre i l’adreça postal del centre públic FPA Benidorm. Es pot contactar amb l’Associació d’alumnat dirigint  una petició per escrit a l’atenció del/de la President/a de l’Associació d’alumnat del centre públic FPA Benidorm.
En les instal·lacions del centre hi ha un espai específic per a l’Associació d’alumnat.

L’Associació d’alumnes del centre de formació de persones adultes CFPA de Benidorm està censada amb el número 206 en el Cens d’Associacions d’Alumnes en Centres Docents no Universitaris de la Comunitat Valenciana de la direcció Territorial d’Alacant de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana.

ENLLAÇ WEB ASSOCIACIÓ D’ALUMNAT CP FPA BENIDORM