Internacionalització

Curs 2022-2023:

• Projecte de mobilitats internacionals Erasmus en el camp de “Educació de Persones Adultes” (KA121-ADU).
  • Suspensió, per la pandèmia Covid-19, de l’Intercanvi d’alumnat amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya).
  • Aplicació del nou Projecte lingüístic de centre (PLC) 2021-2025 amb ensenyament de matèries no lingüístiques en anglés, així com en valencià i en castellà.

Curs 2021-2022:

• Acreditació Erasmus en el camp de “Educació de Persones Adultes” (KA120-ADU) per a realitzar projectes internacionals durant el període 2022-2027.
  • Suspensió, per la pandèmia Covid-19, de l’Intercanvi d’alumnat i professorat amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya).
  • Visita durant tot el curs escolar d’una persona auxiliar de conversa en anglés de nacionalitat estatunidenca al centre públic FPA Benidorm. Programa del Ministeri d’Educació del Govern d’Espanya en col·laboració amb la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana.

Curs 2020-2021:

• Visita durant tot el curs escolar d’un auxiliar de conversa en anglés estudiant de la Universitat de Nottingham (el Regne Unit) al centre públic FPA Benidorm. Programa del Ministeri d’Educació del Govern d’Espanya en col·laboració amb la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana.
  • Aplicació del Projecte lingüístic experimental amb ensenyament de matèries no lingüístiques en anglés, així com en valencià i en castellà.
  • Elaboració d’un nou Projecte lingüístic de centre a partir de l’experimentació anterior.

Curs 2019-2020:

• Cinqué Intercanvi d’alumnat i professorat amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya): Visites a Alemanya i a Benidorm.
  • Aplicació del Projecte lingüístic experimental que posa en marxa per primera vegada l’ensenyament de matèries no lingüístiques en anglés en el centre públic FPA Benidorm.

Curs 2018-2019:

• Quart Intercanvi d’alumnat i professorat amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya): Visites a Alemanya i a Benidorm.
  • El desenvolupament del pla d’internacionalització del centre forma part del Projecte de direcció renovat per als següents quatre anys. La continuació del pla d’internacionalització s’inclou en el Projecte educatiu, afegint a més el projecte d’introduir l’ensenyament en anglés (també en valencià i en castellà) de matèries no lingüístiques.

Curs 2017-2018:

• Tercer Intercanvi d’alumnat i professorat amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya): Visites a Alemanya i a Benidorm.

Curs 2017-2016:

• Segon Intercanvi d’alumnat i professorat amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya): Visites a Alemanya i a Benidorm.
  • Visita professional d’una docent del centre docent alemany BBSI de la localitat de Lüneburg (Niedersachsen, Alemanya) al centre públic FPA Benidorm. Programa del Ministeri d’Educació del Govern d’Espanya.

Curs 2016-2017:

• Primer Intercanvi d’alumnat i professorat amb el centre docent alemany Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya): Visites a Alemanya i a Benidorm.

Curs 2015-2016:

• Treball conjunt amb el centre docent Abendgymnasium Esslingen de la localitat d’Esslingen (Baden-Württemberg, Alemanya) pertanyent a la Volkshochschule Esslingen: Preparació d’un intercanvi d’alumnat i professorat.
  • Visita professional d’una docent del centre docent Robert-Wetzlar-Berufskolleg de la localitat de Bonn (Nordrhein-Westfalen, Alemanya) al centre públic FPA Benidorm. Programa del Ministeri d’Educació del Govern d’Espanya.
  • El pla d’internacionalització del centre s’inclou en el Projecte educatiu.

Curs 2014-2015:

• El pla d’internacionalització del centre públic FPA Benidorm forma part del Projecte de direcció seleccionat per als següents quatre anys.