Auxiliar Anglés

Curs 2023-2024:

• S’ha incorporat a FPA Benidorm Lucy G., auxiliar de conversa en anglés de procedència del Regne Unit de Gran Bretanya i Irlanda del Nord (UK) per a millorar les competències de l’alumnat, dins del pla d’internacionalització del centre públic FPA Benidorm.
  • El dia 04.10.2023 s’han realitzat diverses activitats d’acolliment resolent tràmits administratius, prenent contacte amb el personal del centre, coneixent el sistema formatiu del centre públic FPA Benidorm, i visitant les instal·lacions.
  • La persona auxiliar de conversa participa en les activitats lectives de diversos grups d’alumnat, sempre en col·laboració amb el professorat d’aquests grups.
  • La duració de la seua estada en el centre està prevista des de la seua incorporació el 04.10.2023 fins al 31.05.2024.
  • Aquest recurs humà ha sigut facilitat per la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana.

Curs 2022-2023:

• FPA Benidorm sol·licita rebre una persona estudiant Erasmus per a fer tasques d’Auxiliar d’anglés en el centre.
  • Curs 2021-2022:
    • Col·laboració d’una estudiant universitària procedent dels Estats Units d’Amèrica (USA) com a auxiliar de conversa de llengua anglesa per a millorar les competències de l’alumnat.
    • Participa en els grups presencials de Base, GES1, GES2, CFGS i PAU25, sempre en col·laboració amb el professorat d’aquests grups.
    • La duració de la seua estada en el centre és des del 01.10.2021 fins al 31.05.2022.
    • Per a obtindre aquest recurs humà el centre docent ha participat en un concurs organitzat per la Generalitat Valenciana en el qual han participat competitivament tots els centres docents interessats de la Comunitat Valenciana.
    • L’auxiliar pertany al contingent d’auxiliars finançats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional del Govern d’Espanya.
  • Curs 2020-2021:
    • Col·laboració d’un estudiant universitari procedent del Regne Unit de Gran Bretanya i Irlanda del Nord (UK) com a auxiliar de conversa de llengua anglesa per a millorar les competències de l’alumnat.
    • La duració de la seua estada en el centre és des del 01.10.2020 fins al 31.05.2021.