Concursos i premis

Premis Sambori 2024

Una alumna del centre públic FPA Benidorm ha obtingut el primer premi en el concurs de producció escrita en valencià organitzat per Premis Sambori, en la secció de centres de formació de persones adultes i escoles d’idiomes. La cerimònia de lliurament de premis es va celebrar el 18 de maig de 2024 a Elx. FPA Benidorm li dona l’enhorabona per l’èxit aconseguit, que fa extensiva a la professora que impulsa l’activitat. Heus ací unes imatges de les persones premiades amb els seus diplomes.

També han rebut el Premi Sambori a Benidorm els alumnes del centre Verónica, Rocío i Rafael, així mateix amb el suport de la professora responsable. Des d’ací expressem a tots les nostres felicitacions pels grans premis aconseguits en el famós concurs literari en valencià.

Concursos literaris “Dia del llibre” 2024

• FPA Benidorm a Europa:
    • Gràcies a Diana Sánchez Vicente, s’ha publicat en la Plataforma electrònica d’aprenentatge d’adults a Europa (EPALE) la informació del concurs literari del “Dia del llibre” de 2024 que se celebra en FPA Benidorm:

Premis Sambori 2023

Tres alumnes del centre públic FPA Benidorm han resultat premiades en el concurs de producció escrita en valencià organitzat per Premis Sambori. La cerimònia de lliurament de premis es va celebrar el 22 d’abril de 2023 a Finestrat. FPA Benidorm els dona l’enhorabona per l’èxit aconseguit, que fa extensiva a la professora que impulsa l’activitat. Heus ací unes imatges de les persones premiades amb els seus diplomes.

Premis Sambori 2022

Alumnat del centre FPA Benidorm, juntament amb la seua professora Mª Pilar Rodríguez Soler, ha rebut guardons dels Premis Sambori 2022 corresponents als centres docents de formació de persones adultes i centres d’idiomes de La Marina Baixa, que es van entregar divendres passat 27 de maig de 2022 a Callosa d’en Sarrià. FPA Benidorm és el centre que més premis ha obtingut de totes les categories de La Marina Baixa.

Les persones premiades de FPA Benidorm, amb els seus treballs i el premi obtingut, són les següents:

• Primer premi: Empara Alcaina Fort, pel seu treball “Més enllà dels somnis”.
  • Segon premi: María del Rosario Sánchez Galvañ, pel seu treball “La pandèmia vixcuda en primera persona”.
  • Tercer premi: Stephanie Posse Martínez, pel seu treball “El viatge de Sandra”.
Alumna del curs de Valencià B2

Alumna del curs de Valencià de GES2