Projecte del centre

Partint del fet que l’escola és la nostra segona casa, donades les hores que en ella passem mestres i alumnes, vam decidir iniciar un projecte per a ser més amics, entendre’ns millor del que fins ara l’havíem fet i disfrutar d’un ambient escolar en què basat en el diàleg, l’escolta i la comunicació intentàrem resoldre tots aquells problemes que dia després de dia sorgixen en la nostra escola, on convivim més de sis-cents grans i menuts de dilluns a divendres.

Confiem que, este, el nostre ” joc de convivència” es traduïsca en una millora que possiblement dins d’un temps s’ haja convertit en una forma de vida que cada un assumisca com pròpia quan entre al centre. Llavors haurem de pensar a què juguem, perquè ací l’important és que ens hem comunicat, contat els nostres problemes i compartit la satisfacció de trobar solucions entre tots. Pareixia difícil però hem comprovat que amb esforç s’aconseguixen les coses. Hui ens queden menys per aconseguir, però moltes per aprendre.