El dimarts 21 vam viure una vesprada misteriosa al Reina Sofia. L’obra teatral representada en anglés, Not-So-Scary Story és una adaptació de les famoses històries de misteri dels germans Grimm. Tota una experiència per a aprendre de manera lúdica aquesta llengua. Aquesta activitat ha estat patrocinada i subvencionada pel SARC. Diputació de València.
Taller d’animals a l’escola
Aquesta setmana hem viscut una experiència molt especial a l’escola: un taller de rèptils! Durant la jornada, l’alumnat va poder descobrir de ben a prop el món fascinant d’aquests animals, conèixer les seves característiques, hàbits i la importància de respectar-los i protegir el seu hàbitat.
L’activitat va estar guiada per especialistes, que van portar diferents espècies com serps, tortugues, fardaxos sense potes, granotes, aranyes i enormes cucaratxes de Madagascar entre altres. Tots vam poder observar-los de prop, tocar-los amb molta cura i aprendre curiositats sobre la seva alimentació i comportament.
Va ser una experiència educativa i emocionant, que ens va ajudar a perdre la por als rèptils i a entendre millor el paper que tenen en la natura.
Gràcies a aquesta activitat, hem après que tots els animals, grans o menuts, mereixen ser respectats i protegits.
Una jornada plena d’aprenentatge, respecte i descobriment!
