L’escola canta 2024. Els Súper ODS

Per tercer any consecutiu, els nostres alumnes de 5é i 6é de Primària han participat en el projecte escolar, artístic i musical L’ESCOLA CANTA 🎤🎶

Amb el títol “Els Súper ODS”, la cantata d’aquest any ha estat formada per més de 500 alumnes de 9 col.legis diferents de la Vila Joiosa, Sella, Orxeta i Relleu, l’escola de teatre Arteatre i 80 músics de l’Ateneu Musical, dirigits pel seu director David Payà Gea.

Hem interpretat set cançons: Els súper ODS, L’illa, La lluita de Mahui, En marxa, Xiques al poder!, Si vols i Aventura 2030, totes elles obra de la compositora Maria José Belenguer, que pretenen transmetre valors d’igualtat, conciència social i desenvolupament sostenible 💚

L’Escola Canta 2023. La missió de Robi.

Per segon any consecutiu la nostra escola ha participat en el projecte “L’escola canta”. 800 alumnes de Primària i Educació Especial uniren les seues veus en un espectacle únic, la cantata La missió de Robi, on la música i el teatre delectaren els més de 1500 espectadors.