L´ESCOLA CANTA

Divendres passat, 17 de juny de 2022, els/les nostres alumnes de 5é i 6é van participar en el concert 🎼 L’Escola Canta🎤 en el que van interpretar la cantata EL COR DE LA TERRA, junt amb altres 7 escoles 🏫 de la nostra localitat, la Banda Simfònica de l’Ateneu Musical i el grup de teatre Arteatre 🎭.
500 alumnes, 80 músics i un públic de 1200 persones es van reunir a l’estadi de futbol NOU PLA de La Vila per a gaudir d’un espectacle únic, on la música i el teatre es van unir per llançar un missatge ♻️ esperançador sobre l’emergència climàtica que pateix el nostre planeta 🌍
Estem molt contents d’haver participat en aquest projecte 🎶 impulsat per laConselleria d’Educació i que va nàixer gràcies a la iniciativa de la Societat Ateneu Musical. Ha sigut una experiència molt enriquidora i gratificant 🥰 per a tota la Comunitat Educativa.